In een grote organisatie is het belangrijk om ten aller tijde bereikbaar te blijven. Je wilt geen klanten mislopen maar ook ongestoord bezig kunnen zijn met je eigen werkzaamheden. Door een telefoonservice in te zetten worden je telefoontjes met klanten professioneel beantwoord. Met een vertrouwde stem aan de lijn, lijkt het alsof er een telefoniste op zaak zit terwijl dit niet het geval is. Op een afstand heb je een persoonlijke telefoniste, die de vragen en andere zaken van klanten zal beantwoorden. Je hebt meer ruimte om te focussen op andere, belangrijke zaken binnen je onderneming. In een onderneming moet je met veel zaken rekening houden waardoor je veel lasten op je schouders krijgt. Het is niet erg om het jezelf makkelijker te maken. Een antwoordservice kan al binnen 30 minuten actief zijn voor je organisatie en kan daarbij van 08.00 tot 18.00 bereikbaar blijven. Kwaliteit, persoonlijkheid en service staat centraal en het vertrouwde aanspreekpunt zal zeker door je klanten worden gewaardeerd. Om van deze service gebruik te maken moet je een pakket aanschaffen. Je ziet hier niet vast aan een vast contract en is dagelijks opzegbaar. Het meest gekozen pakket bevat 1 tot 125 gesprekken. Je betaald maar 1.85 euro per gesprek en 4.95 euro per maand, een spotprijsje dus. Je krijgt een eigen telefoniste die notities maakt en deze per e-mail naar je opstuurt. Ook kan je elke maand wisselen naar de verschillende pakketten. Wanneer je het drukker hebt, heb je meer gesprekken nodig en andersom ook. Het is niet meer geoorloofd dat de klanten de voicemail bereiken wanneer ze contact met de organisatie willen nemen. Door slecht telefonische bereikbaarheid wordt er in het bedrijfsleven veel geld mislopen. Besteed hier dus genoeg tijd en moeite aan. Zonder klanten is je organisatie niet veel meer waard en kan het snel slecht aflopen met je organisatie of onderneming.
|
https://www.bizziphone.com/ |