Uitvoeren van SEO voor het MKB | Ralf van Veen

Van

Zo’n verhaal, of een ander verhaal zoals dit (bij voorkeur een verhaal dat meer gerelateerd is aan de projecten waaraan u werkt), zal helpen om belanghebbenden ervan te overtuigen dat het omarmen van verandering door het accepteren van nieuwe zoekmachinemarketingstrategieën de manier is waarop ze in deze moordende competitieve omgeving in leven zullen blijven.

Er zijn te veel processen
Dit is waarschijnlijk een van de grootste problemen. Te veel processen of zelfs “overdenk” projecten.

Dit artikel is geschreven door Ralf van Veen, een SEO specialist.

Deze is moeilijk. Die processen zijn er niet voor niets.

Het belangrijkste hier is om ervoor te zorgen dat u uw SEO-werk toegevoegd krijgt aan elke ontwikkelingscyclus. Het bedrijf moet werken in 15 tot 30 dagen sprints en als er een belangrijke reden is om de site aan te raken voor SEO, moet er een patch gedaan worden.

Ook, terwijl Q & A is belangrijk voor grote sites, moet het niet meer dan een paar dagen duren. Anders krijgt u uw werk misschien niet door.

Hier is het probleem in een notendop.

Persoon komt met een SEO idee
Idee wordt gepresenteerd
Management vraagt om ROI anaysis
ROI-analyse is gedaan
Technische specificaties worden opgesteld
De technische specificaties zijn verfijnd en bevestigd.
Ontwikkelingswerk is gedaan
Ontwikkelingswerk wordt beoordeeld
De werkzaamheden zijn afgerond en ingediend voor de volgende sprint.
Nieuwe versie van de website wordt live geduwd
Iemand die bekend is met SEO voor grote websites zal dit doen.

Presenteer een deck met het idee, de ROI en de technische specificaties.
Het management zal het goedkeuren en de ontwikkelaars zullen aan de slag gaan.
De ontwikkelingswerkzaamheden zullen worden afgerond en beoordeeld.
Nieuwe versie gaat live
Zie je hoe belangrijk het is dat de SEO de tijd heeft genomen om het werk vooraf te doen?

Oude platforms
Sommige grote websites bestaan al een tijdje.

Als je de taak hebt om een van die sites te optimaliseren, kan het zijn dat je te maken hebt met een verouderde technologie.

De grootste problemen voor SEO voor grote websites
De grootste problemen voor SEO voor grote websites

Dat maakt je werk uitdagender, maar niet onmogelijk.

Veelvoorkomende problemen zijn dat wel:

Geen contentmanagementsysteem, dus u kunt geen pagina’s aanpassen zonder een ontwikkelaar.
Werken met sites in verschillende technologieën die niet met elkaar communiceren
Oudere sites die niet voor mobiel zijn opgezet
Systemen die niet flexibel en moeilijk toe te voegen zijn aan moderne SEO strategieën.
Enz.
Het beste wat u kunt doen is proberen een bedrijfscultuur te creëren waarin u uw technologie altijd verbetert. Het is net als alles in het bedrijfsleven, moet u investeren op het juiste moment.

Als u ver achterloopt, vernieuwen of uw site zien sterven.

Analyse Verlamming
De grootste problemen voor SEO voor grote websites
De grootste problemen voor SEO voor grote websites

Analyse verlamming werkt zich in veel projecten door. Het is zeker niet uniek voor SEO. Maar het komt veel te vaak voor!

Hier zijn de problemen.

Vast komen te zitten in de grote lijst van projecten en niet weten wat te doen.
Vast komen te zitten in het zoeken naar de beste manier om een project te doen…
Het helpt echt om een regisseurstype in de mix te hebben. Iemand die graag het heft in handen neemt en er graag de leiding over neemt en erdoorheen duwt.

Zelfs eenvoudige updates nemen veel tijd in beslag.

Een van de meest frustrerende dingen, is zelfs als je een heel kleine update hebt, kan het soms erg lang duren. Wil je een titel op een pagina aanpassen, dan kan het weken, maanden of meer duren omdat het geen zakelijke prioriteit is.

We kunnen deze gewoon laten staan.

De andere kant van de Munt: Grote kwaliteiten van grote websites
Tot nu toe hebben we alleen de uitdagingen die u tegenkomt bij het aanbieden van uw SEO-diensten aan een bedrijf met een grote website aan de orde gesteld. Echter, een grote website kan uw leven vaak op een aantal manieren gemakkelijker maken. Eigenlijk werk ik liever op grotere sites. Dus hoewel deze post misschien negatief lijkt, is het eigenlijk alleen maar vanwege het onderwerp.

Er zijn zoveel mogelijkheden!

Hier zijn er een paar van hen.

Ze hebben grote domein autoriteit. Grote websites bestaan vaak al een tijdje. Dat betekent dat ze waarschijnlijk grote domein autoriteit (DA) hebben. Voer uw Moz-analyse uit van de site die u optimaliseert en u zult waarschijnlijk zien dat de DA gezond, zo niet sterk is. Dat gaat uw SEO-inspanningen een beetje gemakkelijker maken.
Ze zijn over het algemeen beter gerangschikt. Google heeft de neiging om te glimlachen op sites met duizenden pagina’s hoogwaardige content of producten.
Ze gebruiken sjablonen. Hoewel het waar is dat oudere sites vaak oudere technologie gebruiken, is het nog steeds waarschijnlijk dat ze een of andere vorm van templating-technologie gebruiken. Dat betekent dat u gewoon een wijziging kunt aanbrengen in het sjabloon en dat die wijziging over duizenden pagina’s zal worden verspreid. Dat is leuk.
Ze verdienen meer geld. Grote websites zijn niet voor niets groot. Ze hebben veel te verkopen of veel inhoud die mensen willen lezen. Als gevolg daarvan verdienen ze waarschijnlijk veel inkomsten voor hun eigenaars.
Ze hebben een betere merksterkte. Het feit dat grotere websites een betere merkbekendheid hebben, heeft twee redenen. Ten eerste, het maakt je leven gemakkelijker als het gaat om het rangschikken van de site. Ten tweede betekent het dat u een high-profile merk dat u kunt gebruiken als een referentie voor de marketing van uw SEO-diensten.
Verpakking het inpakken
Het optimaliseren van een grote website biedt een unieke reeks uitdagingen. Echter, met de juiste kennis en kunde en met de juiste

https://ralfvanveen.com
 Categorie: Marketing

Vergelijkbare artikelen