Zo’n verhaal, of een ander verhaal zoals dit (bij voorkeur een verhaal dat meer gerelateerd is aan de projecten waaraan u werkt), zal helpen om belanghebbenden ervan te overtuigen dat het omarmen van verandering door het accepteren van nieuwe zoekmachinemarketingstrategieën de manier is waarop ze in deze moordende competitieve omgeving in leven zullen blijven. Er zijn te veel processen Dit artikel is geschreven door Ralf van Veen, een SEO specialist. Deze is moeilijk. Die processen zijn er niet voor niets. Het belangrijkste hier is om ervoor te zorgen dat u uw SEO-werk toegevoegd krijgt aan elke ontwikkelingscyclus. Het bedrijf moet werken in 15 tot 30 dagen sprints en als er een belangrijke reden is om de site aan te raken voor SEO, moet er een patch gedaan worden. Ook, terwijl Q & A is belangrijk voor grote sites, moet het niet meer dan een paar dagen duren. Anders krijgt u uw werk misschien niet door. Hier is het probleem in een notendop. Persoon komt met een SEO idee Presenteer een deck met het idee, de ROI en de technische specificaties. Oude platforms Als je de taak hebt om een van die sites te optimaliseren, kan het zijn dat je te maken hebt met een verouderde technologie. De grootste problemen voor SEO voor grote websites Dat maakt je werk uitdagender, maar niet onmogelijk. Veelvoorkomende problemen zijn dat wel: Geen contentmanagementsysteem, dus u kunt geen pagina’s aanpassen zonder een ontwikkelaar. Als u ver achterloopt, vernieuwen of uw site zien sterven. Analyse Verlamming Analyse verlamming werkt zich in veel projecten door. Het is zeker niet uniek voor SEO. Maar het komt veel te vaak voor! Hier zijn de problemen. Vast komen te zitten in de grote lijst van projecten en niet weten wat te doen. Zelfs eenvoudige updates nemen veel tijd in beslag. Een van de meest frustrerende dingen, is zelfs als je een heel kleine update hebt, kan het soms erg lang duren. Wil je een titel op een pagina aanpassen, dan kan het weken, maanden of meer duren omdat het geen zakelijke prioriteit is. We kunnen deze gewoon laten staan. De andere kant van de Munt: Grote kwaliteiten van grote websites Er zijn zoveel mogelijkheden! Hier zijn er een paar van hen. Ze hebben grote domein autoriteit. Grote websites bestaan vaak al een tijdje. Dat betekent dat ze waarschijnlijk grote domein autoriteit (DA) hebben. Voer uw Moz-analyse uit van de site die u optimaliseert en u zult waarschijnlijk zien dat de DA gezond, zo niet sterk is. Dat gaat uw SEO-inspanningen een beetje gemakkelijker maken. |
https://ralfvanveen.com |