Internet boekhandel Limburg
Image default
Aanbiedingen

6 elementen van succesvolle SMM om een ​​evenement in uw restaurant te promoten

digitale werkplaats

Een belangrijk onderdeel voor het onderhouden van de communicatie, het aantrekken en terugkeren van bezoekers naar uw etablissement is de aanwezigheid van informatieve redenen. En de beste nieuwsfeed voor een bar of restaurant is een evenement. Als uw budget, het concept van het etablissement, de oppervlakte u dit toelaten, zorg er dan voor dat u eventmarketing gebruikt en integreert in SMM.

Natuurlijk kunnen gewone evenementen het effect van een vakantie die wordt georganiseerd voor de opening van een bar, zijn jubileum of voor het nieuwe jaar, niet overtreffen. Maar ze moeten doorlopend worden uitgevoerd. Het is het beste als uw etablissement een evenementenkalender voor de lange termijn heeft die rekening houdt met de smaak en voorkeuren van het publiek.

Stel dat je een taak hebt om de box office in het weekend te vergroten, je hebt een idee en er is een evenementenprogramma ontwikkeld. Wat moet er worden gedaan om de investering te laten renderen en u zorgt voor een stroom gasten die “afrekenen”? In deze review zullen we 6 belangrijke en werkpunten onthullen voor het promoten van een evenement via social media.

Aankondiging

Elk evenement zou een poster moeten hebben. Zelfs als u geen posters op straat gaat plaatsen, moet u een goede ontwerplay-out ontwikkelen voor publicatie op sociale netwerken en gedrukte exemplaren in uw instelling plaatsen. De aankondiging zal dus bestaan ​​uit een grafisch gedeelte – een poster en de tekst van de post zelf …

Probeer niet alle uitgebreide informatie in de aankondiging te passen, maar de volgende elementen moeten erin aanwezig zijn:

a) De naam van het evenement is een optioneel element, maar als het een niet-kalendervakantie is, zal de naam de essentie en het concept van het evenement aan de bezoekers overbrengen. Idealiter kun je daarvoor een ruime en gemakkelijk te lezen hashtag maken die alle publicaties die aan dit evenement zijn gewijd, vergezelt.

b) Descriptor – als de naam niet spreekt, is het beter om de essentie van de gebeurtenis uit te leggen en uit te leggen met een eenvoudige en beknopte beschrijving.

c) Starttijd. De datum is een moment dat geen discussie behoeft, maar de meningen verschillen over het tijdstip van het begin. Enerzijds kunnen mensen die eerder aankomen dan de afgesproken tijd meer eten en drinken en de “lege uren” vullen. Aan de andere kant bestaat het risico dat ze vertrekken zonder te wachten op de start van het evenement, of helemaal niet komen opdagen, omdat ze hun avond niet kunnen plannen. Ik zou waarschijnlijk aanraden om meer duidelijkheid te geven – geef de tijd aan, of beter een kort programma van het evenement.

d) Contact opnemen voor verduidelijking van informatie – sommige bezoekers willen de details verduidelijken, een aanbetaling doen, een reservering maken en u moet hiermee rekening houden.

e) Oproep tot actie. Zorg ervoor dat u zich terugtrekt van de aankondiging voor een specifieke actie, het reserveren van een tafel, registratie voor een evenement (hiervoor een vergadering maken). 

f) Het adres van de instelling. Alle informatie die op sociale netwerken wordt gepubliceerd, moet zodanig zijn ontworpen dat deze wordt gezien door degenen die geen abonnees hebben op uw community en helemaal niet bekend zijn met uw instelling.

Herinneringen

Bereid een reeks herinneringen voor om uw aankondiging te volgen. Herinner me een paar dagen voor het evenement, dag en dag op een dag. Concentreer u op de meest effectieve uren om uw publiek te bereiken. In deze publicaties krijgt u de mogelijkheid om technische informatie over te brengen om de bezoeker niet op te blazen en niet te overladen met materiaal in één post. Wat kan er in herinneringen worden geplaatst:

a) Routebeschrijving. Bevestig aan de post een kaart met een label op uw etablissement. Geloof me, gebruikers zullen het waarderen en zullen onderweg niet verdwalen.

b) Tijdschema. Focus op degenen die lopen en zonder taxi, dat wil zeggen met het openbaar vervoer. Neem een ​​paar minuten de tijd om het schema en de voertuignummers op te stellen die bezoekers naar uw locatie zullen krijgen tegen de tijd dat het evenement begint.

c) Bewijs. Als dit een serieel evenement is (het was al vorig jaar / maand), voeg er dan foto’s van toe – dit zal het vertrouwen en de interesse vergroten en kan een extra bezoekersvolume stimuleren om het evenement bij te wonen.

Wachtlijst

Verzamel een voorlopige lijst met deelnemers. Maak een bijeenkomst / evenement met behulp van sociale media. Formuleer de noodzaak van preregistratie:

a) Bijvoorbeeld – “We willen weten of er genoeg ruimte is voor iedereen.”

b) Bijvoorbeeld – “De eerste 20 deelnemers krijgen een gratis drankje.”

Dit zal helpen om effectieve communicatie te ontwikkelen en het geschatte bezoekersvolume te schatten. In het geval van een negatieve kijk op gasten, zul je een pleidooi hebben voor het versterken van advertentie-evenementen en het vergroten van het advertentiebereik.

Prive berichten

Bekijk op de dag van het evenement de gevormde “wachtlijst” en schrijf naar de deelnemers die hun aanwezigheid op het evenement hebben bevestigd, dat u op hen wacht. Idealiter, als iemand de gemeenschap van uw instelling onderhoudt vanaf zijn persoonlijke account en daaruit communiceert, vraag hem dan om privéberichten te schrijven. Beter nog, maak de communicatie tweerichtingsverkeer, vraag persoonlijk, met de naam aansprekend: “Zeg me, moet ik vandaag op je wachten?”

Entourage

Sommige bezoekers zullen op tijd arriveren, er zullen mensen zijn die te laat komen en degenen die vroeg zullen aankomen. Vooral voor deze laatsten is het belangrijk dat ze, als ze in uw etablissement zijn voordat het evenement begint, begrijpen dat het zeker zal plaatsvinden – de sfeer moet aan hun verwachtingen voldoen. Hoe het te verstrekken:

a) Verwijder geen posters of posters die u eerder gebruikte om te adverteren.

b) Uw personeel moet tijdens de bijeenkomst informeren over het aanstaande evenement en daarmee de verwachting bevestigen. Degenen die komen zonder van de gebeurtenis af te weten, zullen worden aangemoedigd om te blijven.

c) Het is zelfs nog beter als u het programma van het evenement uitprint en op de tafels legt.

Themamuziek, kostuums voor personeel, decoraties in de zaal – dit alles werkt alleen als een pluspunt, voldoet aan de verwachtingen en vertraagt ​​bezoekers.

Uitzending

Bezoekers in de hal, het programma van het evenement is gestart, maar het promotiewerk is nog niet afgerond. Het is belangrijk voor u om de essentie van wat er gebeurt over te brengen aan degenen die geen tijd hadden of hebben geweigerd aanwezig te zijn. Plaats live foto’s en video’s in uw community’s. Nogmaals, u zult aan het publiek laten zien dat u de belofte bent nagekomen en in staat zult zijn om extra gasten aan te trekken, zelfs tijdens het evenement. Als je extra aandacht wilt, bied dan een prijs aan voor de beste foto van de vakantie, gepost op sociale media. netwerken.

Organiseer dit werk, maar vergeet creativiteit en persoonlijke communicatie niet – wees niet bang om namens de bar met uw klanten te communiceren. Ze zullen het waarderen.

https://www.webdeveloper.today/2021/11/docker-getting-started-and-apk-add-no.html

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-workspace.html